Oyunlaştırma ile

Müşteri Deneyimi Tasarımı

14 Mart 2018 - Çarşamba / Mercure Hotel Istanbul City - Beşiktaş

Katılım Bedeli: 725 TL+KDV

Müşterilerin beklentileri her geçen gün daha da artmakta olup memnun müşteri yaratmak günden güne daha da zorlaşmaktadır. Kısacası artık firmaların hayatta kalması, müşterileri ile kurduğu kalpten ilişkilere bağlı hale gelmiştir. Bu eğitim ve workshop çalışmasında yeni dönem pazarı, yeni dönem tüketicileri ve bu tüketicilerin isteklerini anlamak, müşteri memnuniyetini firma çapında tüm çalışanlar için bir iş standardı haline getirmek, mevcut müşterilerin elde tutulması yanında yeni müşterilerin kazanılması oyununu kurgulayabilmek ve müşteri deneyimini en üst noktaya çıkartarak tüm verimliliği artırmak hedeflenmektedir.

İçerik
Eğitmen

Kayıt Formu

Sizinle İletişime Geçelim

Eğitim İçeriği:

  • Mükemmele Yolculuk
  • Bugünün Müşterisi Kim?
  • Değişen Paradigmalar
  • Müşteri Memnuniyeti ve Kaliteli Hizmet Anlayışı
  • Workshop I: Değer Yaratmak ve Müşteri Profilleri Analizi
  • Hikayen Ne?
  • Müşteri Sadakati ve Yeni Araçlar: Oyunlaştırma
  • Workshop II: Deneyimi Oyunlaştıralım

Bu değişken, karmaşık, belirsiz ve zor piyasa koşullarında yeni müşteriler kazanmak ve müşterilerimizi elde tutmak için neler yapmalıyız?


- Müşterilerinizi anlayın,

- İhtiyaçlarını belirleyin ve bunları cevaplayın,

- Müşterilerinize beklemediklerini verin ve müşterilerinizde bağımlılık oluşturun.


Daha sonra ne mi olacak? Bırakın istedikleri gibi ürünlerinizi ve hizmetlerinizi alsınlar ve sizin gönüllü elçileriniz olsunlar.


Eğitim İçeriği:

Eğitmen

1999 yılı Marmara Üniversitesi, Ekonomi bölümünden mezun olan Eğitmen, 2003 yılında aynı üniversitenin Mali Ekonomi bölümündeki yüksek lisans çalışmasını başarıyla tamamlamıştır. Çalışma hayatına 1999 yılında Yapı Kredi Bankası A.Ş.’de başlamıştır. 13 yıl farklı banka ve ekiplerde yer almış, şubelerin kurumsal ve ticari satış yöneticiliği görevlerini yürütmüştür.


2013 – 2014 yıllarında bünyesinde çalıştığı Vatan Bilgisayar ile teknoloji perakendeciliği ve mağazacılığın her alanında eğitim tasarlama, planlama ve uygulama, süreçlerinin yönetimi, saha eğitim ihtiyaçları analizi, yıllık eğitim planlarının yapılması, uygulanması ve takibi gibi birçok görev üstlenmiştir. 2014 yılından itibaren Etkin Proje Yönetim Danışmanlık firmasında mentorluk ve eğitim koordinatörlüğü görevini yürüten Eğitmen, satışta oyunlaştırma, ekip yönetimi, performans yönetimi ve satış koçluğu konularında çalışmalarına devam etmektedir.


Eğitmen, House of Human bünyesinde mentorluk eğitimlerini tamamlamıştır. Yönetici, mentor ve eğitimci olarak edindiği deneyimleriyle koçluk, satış ve liderlik alanındaki eğitimlerini Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) onaylı “House of Human” Koçluk Okulu’nu tamamlayarak zenginleştirmiştir. ICF onaylı profesyonel koçluk eğitimi alırken, satış ve yönetici koçluğu alanında bilişsel/davranışsal kuramı uygulamaktadır. İtü Çekirdek Kuluçka Merkezi mentoru ve AC Türkiye Koçluk Derneği üyesidir.


Satış, Satış Koçluğu, Satışta Oyunlaştırma, Satışta Hikayeleştirme, Satış Ekibi Yönetimi, Perakende Yönetimi, Mağazacılık, Ekip Yönetimi, Mentorluk ve Girişimcilik konularında uzmanlığı bulunmaktadır.

Live Organisation


Çengelköy Mah. Suyolu Çıkmazı Sok. No: 2

Üsküdar / İstanbul


+90 (216) 321 62 50

live@live.web.tr

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim uygulanmaktadır.

• Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir.

• Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir.

• Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce Live Organisation banka hesabına yatırılması gerekmektedir.

• Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir.

• Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir.

• Live Organisation gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.