Yönetici Asistanlığı

Kurumsal Gelişim Programı

10 Mart 2018 - Cumartesi / Mercure Hotel Istanbul City - Beşiktaş

Katılım Bedeli: 725 TL+KDV

Profesyonel iş hayatında çalışan yöneticilerin iş hayatında yüklendikleri stres çok yüksektir. Etkili bir yöneticinin işlerini kolaylaştırmak, zamanını doğru yönetmesini sağlamak, beklenmeyen misafirlere karşı önlem almak, yöneticiyi ve kurumu doğru temsil edebilmek, yönetici asistanının görev ve sorumluluğundadır. Bu programda yönetici asistanı olarak daha etkili olmak için nasıl olmamız gerektiği ve mesleğimizde bizi bir üst noktaya taşıyacak etmenler konuşulacaktır.

İçerik
Eğitmen

Kayıt Formu

Sizinle İletişime Geçelim

Eğitim İçeriği:

Üst Düzey Yönetici Asistanlığının Temel Özellikleri ve Çeşitleri

  • Fark Yaratmak
  • Farklılaşmak

Bugünün Yönetici Asistanlarının Değişen Dünyası

  • Yönetimin Fonksiyonları
  • Liderlik Rolleri
  • Takım Liderliği
  • Kriz Yönetimi

Uyumun Önemi

Liderlik ve Yönetim Becerileri

İletişim Becerileri

  • Engellerin Ötesini Görebilmek
  • Pozitif İlişki Geliştirebilmek

Çözüm Becerileri

  • Dosyalama Teknikleri
  • Karmaşayı Yok Et, Daha Çok Özen Göster, Asla Durma, Miras Yarat

Organizasyon Becerileri

Zaman Yönetimi

  • Zor kişilerle ve konularla başa çıkmak

Şirketin Yüzü Olmak – Müşteri Hizmeti ve Halkla İlişkiler

Kişisel, Profesyonel ve Manevi Gelişim

  • Manevi Gelişimin Profesyonel Yönetimine Olumlu Etkileri
  • Dönüşüm
  • Yazılı
  • Sözlü
  • Yüz Yüze İletişim
  • Eisenhower Modeli
  • Zaman Yönetimi Test
  • Toplantı ve Seyahat Organizasyonlarında Zaman Yönetimi
  • Ziyaretçi Karşılama ve Ağırlama

Eğitmen - Efsun Fırtına

Eğitimci & İK ve Yönetim Danışmanı & Profesyonel Koç

Marmara Üniversitesi Türkiye- MA Yönetim ve Organizasyon

Dokuz Eylül Üniversitesi Türkiye – BA İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi


Yöneticilik pozisyonları dahil olmak üzere Özak Global Holding, Koç Üniversitesi, Tekstilbank, Ulusalbank, MESS Eğitim Vakfı, Koçkaya, Richmond Hotel, Ortaköy Princess Hotel, Mövenpick Otel gibi şirketlerde çeşitli roller üstlendi. Görevleri arasında İnsan Kaynakları ve Eğitim, Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü/ Danışmanlığı, Satış, Organizasyon ve Halkla İlişkiler gibi konular yer aldı.


Efsun Fırtına, 2016 yılında International Coach Federation (ICF) Akredite Koçluk onaylı Sola Unitas Eğitim şirketinden koçluk modüllerini tamamlayarak profesyonel koçluk unvanını almıştır.


Efsun Fırtına, 1997-2004 yılları arasında görev yaptığı özel bankalardaki, banka çalışanlarına İnsan Kaynakları ve Eğitim Bölümü’ndeki asıl sorumluluklarının yanı sıra kişisel ve yönetsel gelişim gibi konularda eğitimler verdi. Banka çalışanları ile ilgili çeşitli projelerde görev aldı.


2004-2005 yılları arasında MESS Eğitim Vakfı İktisadi İşletmesi’nin freelance eğitmeni olarak kişisel ve mesleki gelişim konularında eğitimler verdi.


2005-2011 yılları arasında Koç Üniversitesi’nde Kariyer Merkezi Koordinatörü ve Kariyer Danışmanı olarak çalıştı. Sorumluluklarından bazıları, kariyer günleri organizasyonu, iş hayatına hazırlamaya dönük prova mülakatlarının yapılması, öğrencilere iş ve staj olanaklarının yaratılması, birçok profesyonel kişi ve kurumla gençlerin kariyer hayatına dönük projelerin oluşturulması ve yönetimi. Çalıştığı 6 sene boyunca ortalama 5000 öğrenciye CV Hazırlama Teknikleri konusunda danışmanlık yaptı ve eğitim verdi. University of California ile (UCLA, UC Berkeley ve UC Irvine) ortak projeler hayata geçirdi; aynı dönemde International Management programına katıldı. İngiltere'nin köklü üniversitelerinden Reading, Royal Halloway, Quenn Mary ve Brighton Üniversitesi'nde kariyer yönetimi programlarına katıldı. Koç Üniversitesi'nde çalıştığı sürede öğrencilerin gelişimlerini destekleyen pek çok projede yer aldı, kişisel gelişim, iş hayatına hazırlık eğitimleri verdi ve yurtdışı eğitim danışmanlığı yaptı.


2011-2012 arasında Özak Tekstil İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü aynı zamanda Özak Global Holding Eğitim ve Gelişim Müdürü olarak görev yaptı. Çalıştığı süre boyunca beyaz yaka ve mavi yaka olmak üzere pek çok kişi ile mülakat yaparak işe alım aşamasını gerçekleştirdi. Özak’ta çalıştığı süre boyunca beyaz ve mavi yaka olmak üzere 1500 kişiye kişisel gelişim ve mesleki alanlarda eğitim verdi. Özak Global Holding şirketlerinden Aktay Turizm'e bağlı Ela Quality Hotel'de toplam 652 kişiye iletişim, kişisel imaj, telefon etiketi, liderlik, davranış ve protokol eğitimlerini verdi.


Ekonomi Bakanlığı tarafından işbirliği kuruluşu olarak seçilen İnovakemi ile birlikte 2012 yılından itibaren, çok sayıda UR-GE (Uluslararası Rekabeti Geliştirme) projelerinde Satış, Pazarlama ve İnsan Kaynakları alanında, firmaların ihtiyaçlarını belirleme konusunda danışmanlık görüşmeleri yaptı, konuyla ilgili her bir firma için İhtiyaç Analizi Raporlarını hazırladı.

Live Organisation


Çengelköy Mah. Suyolu Çıkmazı Sok. No: 2

Üsküdar / İstanbul


+90 (216) 321 62 50

live@live.web.tr

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim uygulanmaktadır.

• Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir.

• Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir.

• Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce Live Organisation banka hesabına yatırılması gerekmektedir.

• Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir.

• Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir.

• Live Organisation gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.